Agilitytreenej%C3%A4-6.jpg

Päätimme treenata pitkästä aikaa agilityä, kun auto oli koko päivän remontissa, emmekä päässeet kauemmaksi retkeilemään. Eetu aloitti aitomalla.

Agilitytreenej%C3%A4-7.jpg

Sitten oli kuulemma minun vuoroni.

Agilitytreenej%C3%A4-8.jpg

Eetu kannusti minua kovasti, ja lupasi laskea riman korkeuttakin.

Agilitytreenej%C3%A4-9.jpg

"Hyvin menee! Ei rimakosketusta."

Agilitytreenej%C3%A4-10.jpg

Pujottelun minä kyllä vielä osaan.

Agilitytreenej%C3%A4-11.jpg

"Eikö menekin hyvin?"

Agilitytreenej%C3%A4-12.jpg

"Hei Pietu, ne pujottelukepit ovat tännempänä!"

Agilitytreenej%C3%A4-13.jpg

Tämä taitaa olla minulle jo liian raskas kiivettävä.

Agilitytreenej%C3%A4-14.jpg

Menkööt Eetu vaan tuolta ylempää. Minä taidan mennä tuonne alle lepäämään.

Agilitytreenej%C3%A4-15.jpg

Eetu tahtoi kuitenkin, että kokeilisimme vielä rengastakin.

Agilitytreenej%C3%A4-16.jpg

Nyt piti hetki ensin keskittyä.

Agilitytreenej%C3%A4-17.jpg

Välillä lepäilin hieman.

Agilitytreenej%C3%A4-18.jpg

Sitten ponkaisin komeasti läpi.