Telttailua.jpg

Nyt päätimme viettää sellaisen rauhallisen telttailupäivän, ja Eetu järjesteli minullekin makuusijaa sinne.

Telttailua-2.jpg

Sitten se kehotti minua siihen lepäilemään eilisen juhlapäivä rasituksista.

Telttailua-3.jpg

Aurinkokin kuulemma  taitaa pian näyttäytyä.

Telttailua-4.jpg

"Hei, nyt meitä huudellaan syömään!"

Telttailua-5.jpg

Sellaista kutsua ei voi koskaan vastustaa!

Telttailua-6.jpg

Syönnin jälkeen Eetu houkutteli minua ruokalevolle.

Telttailua-7.jpg

Mikäpäs siinä, voihan tässä levot ottaa.

Telttailua-8.jpg

Hetken kuluttua heräsin kuitenkin, ja kehuskelin Eetulle sitä valtavaa onnittelujen määrää, mikä minulle tuli tuolla netissä, varsinkin fb-sivullani. Niitähän oli satoja, kun emäntä lueskeli niitä minulle.

Telttailua-9.jpg

Mistähän sellainen onnittelujen vyöry mahtaa johtua?

Telttailua-10.jpg

Eetu vakuutteli, että kyllä minä olen toki ne ansainnut, kun olen saavuttanut niin korkean iän.