Rivill%C3%A4%20vaihteeksi.jpg

Tänään pääsimme kurkistamaan vaihteeksi taas Rivinrannalle.

Rivill%C3%A4%20vaihteeksi-3.jpg

Täällä oli sula hiekka, ja Eetulla melkoinen vauhti päällä.

Rivill%C3%A4%20vaihteeksi-4.jpg

Eipä malttanut olla paljoakaan paikallaan.

Rivill%C3%A4%20vaihteeksi-6.jpg

Kyllä se yritti houkutella minuakin riehumaan.

Rivill%C3%A4%20vaihteeksi-7.jpg

Minä nautiskelin mieluummin tällaisesta rauhallisesta käveleskelystä.

Rivill%C3%A4%20vaihteeksi-8.jpg

Sitte Eetu päätti kokeilla aarteenetsintää ja ryhtyi kaivamaan.

Rivill%C3%A4%20vaihteeksi-9.jpg

Eipä sieltä kummempaa löytynyt. Hiekat vain tulivat minun päälleni.

Rivill%C3%A4%20vaihteeksi-10.jpg

Mitähän sillä nyt oli mielessään?

Rivill%C3%A4%20vaihteeksi-11.jpg

Tällaisen kivan kepin se löysi, mutta ei jaksanut kantaa sitä mukanaan.

Rivill%C3%A4%20vaihteeksi-13.jpg

Nyt se löysi kuulemma minulle tosi mahtavan aarteen.

Rivill%C3%A4%20vaihteeksi-14.jpg

Kyllähän tällainen kiva rengasjakkara minulle kelpasi joksikin aikaa lepopaikaksi, mutta Eetulla olikin ilmeisesti oma lehmä ojassa.

Rivill%C3%A4%20vaihteeksi-15.jpg

Se olikin käynyt hieman uimassa minun tässä istuskellesani, koska sillä oli märkä turkki.