Hepparannalla%20porukalla.jpg

Jippii, päästiin eilen illalla kavereiden kanssa mereen uimaan!

Hepparannalla%20porukalla-2.jpg

Jenni heitti meille uimalelua.

Hepparannalla%20porukalla-3.jpg
Ja me rohkeimmat ryntäsimme porukalla perään.
Hepparannalla%20porukalla-4.jpg
Sieltä sen kävi sitten joku noutamassa.
Hepparannalla%20porukalla-5.jpg
Minä tietysti osallistuin palautukseen.
Hepparannalla%20porukalla-7.jpg
Kun lelu lensi hieman kauemmaksi, niin Eetu kokeneimpana uimarina meni sitä noutamaan.
 
Hepparannalla%20porukalla-7a.jpg
Minä olin sitten sitä taas vastaanottamassa, jotta Eetu pääsee ravistelemaan vedet turkistaan ja hännästään.
Hepparannalla%20porukalla-7b.jpg
Noinhan se kävi.
Hepparannalla%20porukalla-8.jpg
Sitten taas perään...
Hepparannalla%20porukalla-9.jpg
...ja takaisin.
Hepparannalla%20porukalla-12.jpg
Vähitellen vauhti vain kiihtyi.
Hepparannalla%20porukalla-13.jpg
Minunkin piti hieman lisätä kierroksia pysyäkseni nopeimpien perässä.
Hepparannalla%20porukalla-14.jpg
Toki he luovuttivat sovinnolla lelun taas minulle.
Hepparannalla%20porukalla-15.jpg
No nyt minä ylitin jo itsenikin porukan vanhimpana ja kiidin kärjessä.
Hepparannalla%20porukalla-16.jpg
Lopuksi Kolli innostui esittelemäään meille hurjia uimahyppyjään.
Hepparannalla%20porukalla-17.jpg
Luvallakin oli oma hyppynäytöksensä.