Talviturkin%20heitto-1.jpg

Tänään oli kevään lämpimin päivä, ja sen kunniaksi pääsimmekin merenrantaan. Eetu houkutteli minua uimaan, mutta epäröin hieman.

Talviturkin%20heitto-2.jpg

Samassa isäntä heitti kepin mereen ja Eetu syöksyi innoissaan perään.

Talviturkin%20heitto-3.jpg
Pakkohan minunkin oli mennä.
Talviturkin%20heitto-4.jpg
En ehtiny kovinkaan pitkälle, kun Eetu tuli jo kepin kanssa takaisin.
Talviturkin%20heitto-5.jpg
"Annahan minulle se karahka!"
Talviturkin%20heitto-7.jpg
Saipahan Eetu ravisteltua enimmät vedet turkistaan.
Talviturkin%20heitto-8.jpg

Minä vein kepin isännälle.

Talviturkin%20heitto-8a.jpg

Sitten se taas lensi tosi kauas.

Talviturkin%20heitto-8b.jpg

Eetu oli melkein keppiäkin nopeampi.

Talviturkin%20heitto-9.jpg

Minä olin jälleen vastassa.

Talviturkin%20heitto-10.jpg

Näin hienosti meillä taas tämä yhteispeli sujuu, ja tulipa samalla talviturkkikin heitettyä.