Helteinen%20Hailuoto.jpg

Pääsimme pitkästä aikaa käymään Hailuodon Sunikarin hiekkarannalla, ja syyskuusta huolimatta oli kesäisen helteistä. Eetu löysi meressä ajelehtivan kepin, ja minä vein sen isännälle.

Helteinen%20Hailuoto-3.jpg

Pian se lensi takaisin mereen ja Eetu säntäsi perään.

Helteinen%20Hailuoto-4.jpg

Minä olin tietysti jälleen vastassa.

Helteinen%20Hailuoto-5.jpg

Tämähän on minun pravuurihommiani.

Helteinen%20Hailuoto-6.jpg

Eetu taas vastaavasti on aaltoihin syöksyn mestari.

Helteinen%20Hailuoto-7.jpg

Pelkäämättä se syöksyi näinkin hurjiin vaahtopäihin.

Helteinen%20Hailuoto-8.jpg

Ja sieltä se löytyi.

Helteinen%20Hailuoto-9.jpg

Vauhdikas palautus tuli Eetulta jälleen.

Helteinen%20Hailuoto-10.jpg

Eipä tarvinnut minun kovinkaan kastella itseäni.

Helteinen%20Hailuoto-11.jpg

No, taisin kehaista hieman liian aikaisin.

Helteinen%20Hailuoto-12.jpg

Hurjaakin hurjempi syöksy taas perään.

Helteinen%20Hailuoto-13.jpg

Annahan tänne!

Helteinen%20Hailuoto-14.jpg

Mihin sinä nyt menet?

Helteinen%20Hailuoto-15.jpg

Eetu päätti houkutella minutkin kastautumaan.

Helteinen%20Hailuoto-16.jpg

Samapa se!

Helteinen%20Hailuoto-17.jpg

Enhän toki minäkään vettä pelkää.

Helteinen%20Hailuoto-18.jpg

Jälleen juostaa, jotta vesi roiskuu.

Helteinen%20Hailuoto-19.jpg

Tuohan se keppi jo hetkeksi tänne!

Helteinen%20Hailuoto-20.jpg

Taidanpa napata kiinni toisesta päästä.

Helteinen%20Hailuoto-21.jpg

Jospa pidetään välillä pienoinen tauko.