2139726.jpg

"Hui, miten täällä tuli niin pimeää!" Kuulen vain pientä röhkinää ja joku taitaa jutella minulle:"Täältä minä tulen heti, kun vain pääsen ulos röh..röh. Sinäkö minua huutelit röh...röh? Luulin jo olevani aivan eksyksissä röh röh!"

2139728.jpg

Vai tuollainen epeli sieltä tuli. "Minä tuossa huutelin vain tähdelle kinkkutoivomusta enkä sinua." "Mutta minun nimi on Pikku-Kinkku röh...röh. Meiltä lähti kaikki Isot-Kinkut jollakin autolla Joulua viettämään, mutta minä kuulemma olin liian pieni, joten minua ei huolittu mukaan röh..röh. Yritin juosta auton perässä, mutta jouduinkin tänne röh...röh. Täälläkö se Joulu on röh..röh?"

2139729.jpg

Mihin lie menneet. Täällä on ainakin tosi hiljaista, mutta ehkä tämä onkin se Kinkku, jonka Paula ja Vipsu käskivät minun hommata pikkujoulua varten.

2139733.jpg

Ei tämä kyllä kymmentä kiloa paina, mutta ehkä se kelpaa paremman puutteessa.

2139734.jpg

"Voisitko sinä alkaa minun houkutuskinkukseni?" "Pääsenkö minäkin sitten Joulujuhliin röh, röh?"