Viime päivinä on ollut meillä niin paljon pakkasta, että olen viihtynyt lähinnä sisätiloissa, ja seuraillut ikkunasta kauriiden touhuja.

Sama kolmikko asustaa edelleen miltei pihassa, ja välillä on käynyt sitten muitakin vierailijoita. Olen huomannut joitakin kertoja yhtä aikaa kuusikin metsäkaurista.

Nimet on vielä keksimättä, mutta ainakin minä erotan jo kaukaa tuon pojan noista tytöistä.

Arvatkaapa, mistä tuon kolmikon tunnistaa toisistaan?

Käyn toki edelleen ainakin pari kertaa päivässä viemässä niille emännän kanssa sapuskaa.

Näyttävätkin jo tuntevan minut, ja tirkistelevät aivan innoissaan, kun olen tulossa.

Jäämme sitten aina hetkeksi seuraamaan niiden ruokailua, ja pohdimme sitä nimiongelmaa.

Eräs ystäväni toisesta foorumista ehdotti tuolle rohkeammalle tytölle nimeksi "Pulla" tai "Bunny" ja koko kolmikko olis sitten "Bunny's Bambibandidos". Veltto ja Vätys ehdottivat nimeä "Varjo". Emäntä taas aina huutelee, kun viemme ruokaa, ja jos niitä ei näy:"Huhuu, Hohoi, syömään!" Noita nimejä ne ainakin tuntuvat tottelevan. Vai onkohan ne ollenkaan nimejä? 

Auttakaahan vähän, niin saan tähän jonkinlaista selvyyttä!

Arvatkaapa, mitä kolmikko tekee välillä öiseen aikaan, ja mistä minä voin sen nähdä ja tietää?