1996760.jpg

Sisällä päätimme kuluttaa aikaa puruluiden parissa. Limppu sai valita mieluisimman kokoelmistamme. Minä näytin tytölle miten Pietu-eno muuttuu isohampaiseksi mursuksi.

1996764.jpg

Limppukin halusi kokeilla mursunhampaita.

1996772.jpg

No minä päätin ottaa tuon vanhan purukengän pohjakappaleen.

1996778.jpg

Tietenki Limppu huomasi, ettää sehän vasta olikin maukasta purtavaa.

1996781.jpg

Aika jännä, että kaikki mitä minä ehdin ensin puraista näyttävät olevan Limpun mieleen. Kait se on sitä sukulaisrakkautta. Olenhan minä sentään hänen enonsa.

1996819.jpg

Sitten räpsyttelimme tällaista pehmeää piikkipalloa.

1996811.jpg

Kokeilimme myös köydenvetoa, vaikka enhän minä toki viitsynyt tosissaan vetää. Pidin vain sen verran kiinni, että Limppu luuli itseään tosi vahvaksi tytöksi. Täytyyhän sitä kasvattaa hieman lapsen itseluottamusta.

1996803.jpg

Limppu lipaisi minua kuononpäästä ja sanoi, että olen tosi kiva leikkikaveri.